poniedziałek, 6 stycznia 2014

W nowym roku startujemy na serio!!

Jestem na siebie strasznie zła.
Zawsze coś postanowie i nie dotrzymam słowa albo zatrzymam się w miejscu.
Mam o czym pisać, mam co publikować, a i czasu na to trochę znajdę.
Tak więc do dobry początek roku, w pierwszy tegoroczny poniedziałek, zdrowe śniadanie.






A co się takiego ciekawego w moim życiu dzieje?
Zostałam wolontariuszką AkademiiPrzyszłości. Do Szlachetnej Paczki było już za późno, ale może w przyszłym roku. Jednak organizacja ta sama.
Pomagam pewnemu dziecku z trudnościami w szkole. Jutro mamy trzecie spotkanie, zobaczymy czy odrobiła pracę świąteczna :)


Razem z chłopakiem bierzemy się serio za siebie. Mamy sześć miesięcy na poprawienie swojej wagi ciała :) A ćwicząc razem poprawimy też i relacje między nami. Stąd takie śniadanie. Gdyby nie dzisiejsze niezrozumiałe dla mnie święto, już dawno byłabym na bieżni.

Dodaję jeszcze kilka zdjęć z wyjazdu w góry i pochwalę się torbą ze strony Fleq.pl. Chciałam ją już dość dawno i pomimo złych zdań ze strony bliskich i narzekań na gimnazjalny kolor, kupiłam ją! Do tego w górach kupiłam dwie czapki beanie (zieloną i różową) i teraz ze swoją limonkowo żółtą i czarną, mam cztery. 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz