środa, 4 września 2013

Jeszcze miesiąc wakacji!


Ze mną zawsze tak jest. Zaczynam, a później brak czasu albo pomysłu. Ale jestem. Po dwóch miesiącach ciagłych wyjazdów w końcu mogę posiedzieć w domu i pouczyć się do poprawek. Byłoby miło, gdybym je zaliczyła. Ale nie mam żadnych oczekiwań, żeby się później nie zawieźć.




Zdjęcia z wakacji są na FB, ale kilka mogę wstawić również tutaj, jednak nie teraz.




Tradycyjnie, jak to co dwa lata, byłam na Air Show w Radomiu i niestety, zawiodłam się. Bilety podrożały baaardzo, zapłaciłam 30 zł za ulgowy, gdzie 10 lat temu było 15 zł. Cóż, chcą zarobić i odkuć się za dni bez zysków, gdy były wypadki. Przegięciem był dla mnie fakt iż po raz pierwszy nie wolno było wnosić butelek większych niż 0,5 litra. Ludzie wylewali dosłownie swoje napoje lub zostawiali służbom porządkowym. A te, prawdopodobnie wywoziły je do VIPów lub pracowników.  Zawsze przy kasie razem z biletem dostawało się wydruk z planem dnia. Kto po kim lata i o której godzinie. Teraz przy kasie usłyszeliśmy "program do wydrukowania jest na stronie www".. 




Jeśli ktoś był pierwszy raz, to z pewnością się zawiódł. Z dobrych grup wystąpiły polskie Orliki, również polskie Iskry. Z zagranicznych zespołów zabrakło mi włoskiej grupy Frecce TriColori, francuskiej Patrouille De France i brytyjskiej Red Arrows. Dla mnie niestety najlepszych zespołów. Najbardziej efektownych, najbardziej kolorowych i po prostu przyciągających wzrok. Więc trzeba było zamiast nich dołożyć w programie śmigłowce, na które będą przetargi. Czekam co będzie za dwa lata i pojadę na pewno.


Wrażenie zrobił na mnie występ, który widziałam pierwzy raz na pokazach. Transportowiec wykonujacy akrobacje!! Dla mnie świetne. 






Polecam również inne filmiki z eventu. Porwały mnie Migi i Su. Ale tak mam. Lubię jak jest kolorowo, ale i szybko.



W te wakacje byłam także na Żaglowcach w Szczecinie. Zdjęcia będą, ale na pewno nie teraz. Wszystko byłoby fajnie, gdyby rozwinięte były żagle choćby do połowy. Niestety same gołe maszty nie robiły aż takiego wrażenia.





S.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz