wtorek, 15 stycznia 2013

Nowości, angielskie nowości

Nie mogłam się doczekać, więc musiałam napisać post już teraz. Cóż, nie jest o żadnym wymienionym przeze mnie zagadnieniu, ale to nic aż tak ważnego. Byłam w cudownym sklepie Lokah, gdzie jest wszystko i nic :)
Z racji tego, że ostatnio naszło mnie jak wiecie na motyw amerykańskiej i angielskiej flagi kupiłam dzisiaj kilka gadżetów. No.. jeden nie ma tego motywu, ale mnie urzekł.




5zł razem z długopisem :)




4,90zł 




6zł




3zł :)


Słuchawki nie były w komplecie :) dostałam czerwone od chłopaka na święta, ale marudziłam, że kocham białe dodatki i słuchawki. Więc dostałam drugą parę. Dobra jakość za niewielką jak się okazało cenę. (Logitech Ultimate Ears) 





http://lokaah.pl/ - na stronie widnieją produkty, których nie ma w sklepie i na odwrót. Ale polecam.


całusy :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz