wtorek, 22 maja 2012

Pierwszy, najtrudniejszy

Witam wszystkich. Postanowiłam przenieść swojego bloga z Onetu tutaj. Niestety blog.onet nie dorósł do moich oczekiwań, poza tym strona ciągle się zwieszała.. Cóż. Mam nadzieję, że tutaj sobie poradzę i znajdę ludzi chętnych odwiedzania mnie co kilka dni :)

Mój blog to zdecydowanie żaden blog modowy ani trendowy. Choć jeżeli trafi się zdjęcie tego typu, to nie przywiązujcie się do tego :P

Chciałabym pisać tu przede wszystkim o sobie i o innych ludziach. Szczególnie, jeśli coś mnie denerwuje. Takich ludzi jest dużo. A biorąc pod uwagę, że uwielbiam wystawiać negatywne komentarze, mówię co ślina na język przyniesie  i nie boję się własnej opinii, którą mam na każdy dotyczący mnie temat, to myślę, że jestem barwną i wartą uwagi osobą.

Dziś nie będę więcej pisać, wstawiam wam jedno ze swoich ostatnich zdjęć, które jest też moim zdjęciem w tle na FB. (link w logo FB w kolumnie po lewej stronie)

całuję :*

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz