poniedziałek, 28 maja 2012

Nowe cacuszko :)

Ahh moje zamiłowanie do białych butów za kostkę nie zna granic. Miałam już Reeboki, Pumy i przyszła pora na Nike'a :)  Jak tylko je zobaczyłam, wiedziałam, że muszę je mieć !!  I mam :) sznurówki idealnie pasują do koloru znaczka, ale oczywiście mam też inne kolory sznurówek heh, bo kocham kolory :)  Jak tam, podobają wam się ?










Co do kilku ostatnich dni, to zbliżająca się sesja coraz bardziej daje o sobie znać.. obgryzam paznokcie i skubię skórki.. masakra :/ muszę nosić plastry, żeby się z tym ogarnąć. Jutro mam ustny angielski i kartkówkę z makroekonomii. O masakrooo..


Jeśli chodzi o sprawy prywatne, a w zasadzie FB, to dzisiaj po raz kolejny miałam ochotę wyśmiać dziewczynę, która jest w moim wieku i wspaniale cieszy się tym, że za kilka dni urodzi. Dla mnie dziecko w tym wieku, to tragedia, tym bardziej, jeśli ktoś twierdzi, że tego chciał, choć tak naprawdę wiadomo, że to było wpadka. WEIRDO !!!!  Widzę takich dziewczyn w swoim otoczeniu coraz więcej, to przykre. Układanie sobie życia, gdy samemu jest się dzieckiem bez wykształcenia i bez perspektyw :/ No chyba, że ma się kasiastych rodziców, którzy dadzą pieniądze na dziecko, a jak wiadomo maluch nie jest tani w utrzymaniu. Tyle młodych dziewczyn, przed którymi całe życie stoi otworem, schodzi na psy, staje się patologią tego społeczeństwa. I rosną później niewychowanie dzieci.


To tak jak zdjęcie, które znalazłam kiedyś na starym i nikomu nieznanym portalu nk.pl. "Fotka" przedstawiała pannę młodą, w białej pięknej sukniii ślubnej, która.. jarała papierosa za jakimś rogiem obskurnego budynku.. Czy tak powinna wyglądać kobieta, która przeżywa tak ważny dzień? Czy nie powinna być elegancką damą, wręcz królewną hehe :) czemu dziewczyny tak się upodlają. A w tej sprawie, czyli w sprawie społecznego upodlenia i schodzenia na psy oraz przeistaczania się w 'kurwę' mówiąc brzydko, ale dosadnie, na co faceci tych lasek pozwalają, napisze wam jutro.




PS: piękna suknia i wszystko tak ładnie współgra. taką kieckę chcę <3


Plener ślubny

całuję :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz