poniedziałek, 19 listopada 2012

Bring me Thursday !!

Ja chyba po prostu nie mam na to czasu :P

Ale, zapisałam się na siłownie :) byłam tez na Indoor Walkingu i Spinningu :D świetne zajęcia, ale chyba brak mi kondycji..

Byłam z chłopakiem na Skyfall'u - szczerze powiem taka bajka. Im więcej efektów specjalnych można zrobić, tym więcej wykorzystują ich scenarzyści tworząc niedorzeczne sceny :)




Oczywiście mam też kilka zdjęć, które robię nudząc się okropnie :)








MARIO !!!! <3 Jeśli ktoś chce pograć w gry z Pegasusa itp. polecam program VirtuaNES i oczywiście pliki *.nes  :)

W środę mam zaliczenie ze statystyki opisowej :/  I nagle tak znane słowa "Statystycznie rzecz biorąc" nabierają nowego znaczenia.. W czwartek kolejny egzamin. Ale jeśli wszystko co kończy się w połowie semestru zaliczę do końca grudnia, to na sesję zostanie mi angielski i rachunkowość, więc najsss :)

Miałam napisać jeszcze na temat przekonania pewnego faceta, że "dziewczyny noszące obcasy robią to na siłę". Znajdę jutro ten obrazek na kwejku i napiszę wam mój komentarz, bo dziś już padam na twarz.

całusy, S :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz